Last night was a good night!

Gick till mamma för att fråga om håret var snyggt. Hennes svar:
- Jätte snyggt, men dom kläderna kan du ju inte ha!

Det var början på en halvtimmes styling av mamma där hon fick mej att prova plagg efter plagg tills jag var riktigt jävla sexig. Good job mam! Vid halv nio bar det av till Emelie & Dan på förkrök då vi bland annat sjöng/spelade Lips. Jag vann faktiskt två gånger, ganska otroligt då jag är lika tondöv som en apelsin!
Tiki var fullt av snygga människor och Freak Kitchen var över förväntan! Blev hämtad av Christian, Flickvännen & Börjeson när Tiki stängt och vi åkte runt i bil tills klockan var halv fyra. Flickvännen säger att jag somnade men jag VET att jag var med hela tiden! Men mysigt var det att halvsova i baksätet...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha du var inte vid medvetande då vi prata med dig, utan svar + att du fråga imorse om du somnade eller ej :P

2010-01-30 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0