Måndag:

Jag gör då aldrig något halvdant. Sist jag var ordentligt sjuk (vilket betyder mer än huvudvärk eller lite snuva) var precis efter nyår förra året då jag fick en förkylning på balanssinnet som gjorde att jag mådde fruktansvärt illa varje gång jag lyfte ena fingret! Det räcker tydligen inte med feber ett par dagar, nejnej! Nu sitter jag med huvudvärk (efter en natt utan sömn) och hostattacker var och varannan minut. Mycket trevligt! Men jag är ändå ganska positiv då jag var på biblioteket förut och lånade filmer och böcker så jag numera har ett eget litet mini bibliotek här hemma. Just, funderar på att göra en dsikrensning såhär på eftermiddagen eftersom datorn blivit så otroligt seg. Frågan är bara om jag kommer ihåg hur man gör? Hoppas det inte tar lika lång tid som förra gången! (vilket var nära på ett helt dygn!)

Jo föresten, jag saknar flickvännen!
Igår var det två veckor sen vi sågs,
T V Å  V E C K O R!!
Det borde vara olagligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0