Mitt 2009: september, oktober, november & december.

SEPTEMBER
Den 2:e gick jag, Josefin & Paulina och käkade tacos och något annat smaskigt på The Roof efter en förmiddag i Karlstad med Josefin. Riktigt toppendag! (Början på min och B's udda men otroligt härliga vänskap!)



Den 4:e färgade jag håret brunrött och Rajjen's öppnade så det var bowling med Josefin och Carita som gällde.


Den 12:e hade jag den absolut tråkigaste och den mest värdelösa utekvällen på Tiki. Ingen kväll/ natt kan slå den mina damer & herrar! (Vilket är mitt positiva sätt att se på saken!)

Den 21:e gick jag och morsan och såg Flickan som lekte med elden.

Den 25:e såg jag Björn Rosenström för 2:a gången det året tillsammans med Josefin.
Haha, kvällen blev en härlig katastrof!

Den 26:e firades min födelsedag på Tiki tillsammans med Josefin, Emelie och Carita efter en brödfest hemma hos Signora Carita!



Den 27:e fyllde jag 19 fulla år och dagen spenderades tillsammans med min störtsköna Josefin!

OKTOBER
Helgen vecka 40 var det dags för marten här i Arvika och den 3:e spenderades först på förfest hos Lina tillsammans med enbart massa härliga brudar, därefter på en fest med enbart massa härliga grabbar tillsammans med Josefin & Emelie och tillslut befann vi oss på ett fullsmockat Tiki!




Helgen vecka 41 spenderades i Göteborg tillsammans med min härliga systersyster.


Den 16:e lämnade jag Sverige för att mellanlanda i Köpenhamn för att sedan slutlanda i Bryssel för att slutligen åka vidare till Gent. Kvällen spenderades på diverse krogar runtom i staden tillsammans med Alf & hans jobbpolare.


Den 17:e spenderades i Frankrikes huvudstad där jag besteg Eiffeltornet och hade träningsvärk i två dagar efteråt!



Den 19:e började vår tvåsiffrigt långa bilresa hem till Sverige. Jag kan inte ha varit roligit sällskap då jag sov, eller halvsov större delen av tiden eller käkade godis. Väl hemma i Sverige tog det ytterligare ett halvt dygn innan jag var tillbaka i Arvika. Men på ett halvt dygn kan det hända mycket! (Även om man är halvt medvetslös pga av sömnbrist!)

Den 22:e bytte jag rum med morsan & Micke och jag kan avslöja att det tog en månad innan jag dammsög. (Fråga mej inte varför!)

Den 26:e färgade jag håret igen och den här gången blev det mörkare brunt.


Den 29:e åkte jag hem med ett senare tåg från Karlstad än vanligt och det slutade med att jag hade en tågflört med en av Sveriges snyggaste män. Han var från Stockholm påväg till Oslo och han ville skjuta mammutar för att visa sig manlig samtidigt som han jobbade med tv och han hette Niklas.

Den 30:e åkte jag och Josefin till Örebro över dagen för att avsluta den med att se The Proposal som blivit en favoritfilm sen vårt lilla äventyr i Karlstad.

NOVEMBER
Den 6:e hade jag, Signora Carita och Lina vinkväll hos Carita då vi gjorde slut på två vinflaskor, tre ostar och flera förpackningar kex.

Den 7:e blev jag tappad i golvet av en väldigt full Zixten så signora Carita skrattade så hon fick ont magen! Jag kunde inte sova på min vänstra sida den natten eller flera nätter efter pga av ett stort saftigt blåmärke på skinkan..

Den 9:e skänkte jag 50 kronor till canserfonden!

Den 14:e firade vi systeryster med förfest hos Melina och en vild utekväll på Tiki där vi dansade med morsan och faster!

Den 17:e fyllde Josefin 19 fulla år. Bättre sent än aldrig!

Den 22:e var jag och Hall med på en fotoställning som arrangerades av bland annat Jens Sveder.


Den 23:e började min provvecka på Hälsokompaniet då jag och Josefin tillsammans var med på 7 pass på 7 dagar!

Den 28:e bjöd jag Josefin på New Moon som födelsedagspresent.

DECEMBER
Den 4:e stack jag, Melina och Josefin till ett kvällsbesök på Charlottenbergs köpcentrum.

Den 5:e drog jag, Melina och Josefin ut på en spontan utekväll som spenderades på Rajjen's. Det var också dagen då min absoluta favoritförskolelärare dog i bröstcanser efter många års kämpande!

Den 8:e hade jag en heldag tillsammans med Emelie i Karlstad då vi fixade julklappar, fikade och myste.


Den 9:e blev jag medlem på Hälsokompaniet i tre månader framöver.

Den 11:e var det dags för julbak tillsammans med Josefin och Melina som resulterade i två förstörda kastruller och bränd kola!


Den 12:e hade jag en toppenkväll med härliga människor!


Den 14:e fick jag och Josefin mens samtidigt, båda på morgonen till råga på allt!

Den 20: såg jag Public Enemies tillsammans med min favorit Dennis<3.

Den 21:e gick jag, Emelie och Josefin och såg Avatar. Snacka om att arslet var bortdomnat efter filmens slut. My God!

Julaftonen spenderades hemma tillsammans med familjen, Kalle Anka och Göta Kanal. Min idol är kanotmannen, ingen kan få mej att garva som han!

 På Juldagen var det dags för fest och det slutade med att jag somnade sju på morgonen!

Även den 26:e var det partyparty som gällde och den 27:e var jag redo att begå självmord!

Den 29:e åkte jag pulka tillsammans med Niklas på Ingestrand och dagen avslutades med skratt framför Bad Company.

Hade inga dirketa förhoppningar på Nyår i år men det slutade ganska lyckat iallafall. Kvällen började hemma hos Josefin med tacos och förkrök. Sedan promenerade vi hem till Dennis <3 för att på tolvslaget stå nere på torget och se fyrverkerier samtidigt som vi frös arslena av oss! That's the end of my year 2009!






Kommentarer
Postat av: angelica

så fin bild på dig och brorsan :)

2010-01-05 @ 14:04:23
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0