My friday

Vaknade med ett ryck klockan 09:00 då Christian ringde (som uppgjort) för att väcka mej. Jag varnade honom om att han inte skulle lägga på förrän det gått minst en halvtimme för annars skulle jag bara somna om igen. Vilket ledde till att han snackade på den första halvtimmen medan jag grymtade och mm:ade till svar och andra halvtimmen var det ombytta roller. Sen hoppade jag upp ur sängen pigg och alert och käkade frukost framför filmer Gamer. Kanske inte så smart då den var ganska äcklig eftersom kroppsdelar flög åt olika håll och filmen innehöll blod mer än någon annan vätska. Men men bra var den iallafall! Sen ringde flickvännen och var sur för att hon var tvungen att köpa en bok för 250 pix till miljöpolitiken. Det slutade med att vi snackade i 40 minuter. Vid 17:00 kände jag att jag var på gränsen till att dö av uttråkning så jag (hör och häpna!) gick ner till HK och tränade Pilates (Träningsvärk delux i mage och rygg imorn!). Sen köpte jag godis och nu är det snart dags att se kvällens film innan jag går en promenix med Carita.

So there you have it; my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0