Nu är jag skogstokig och rosenrasande!

HELVETES JÄVLA SKIT!!!
Varför just mej?
Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Hela min värld rasar samman!
Vad ska jag ta mej till nu?!


Mina absoluta favorit mjukisbrallor har fått inte bara ett..
utan två hål!
I muttan dessutom!
Inte så konstigt kanske med tanke på att dom använts nästan dagligen i säkert 7 år.
Men vad i hela fridens namn ska jag ta mej till nu?
Jag antar att jag får frysa om muttan.. För dessa brallor lämnar inte min kropp förrän hålen fläktar så mycket att det bildas istappar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ju lappa ihop dom jessica ;)

2010-01-19 @ 23:43:02
URL: http://liindahult.blogg.se/
Postat av: emma bodin

HAHAHA Jessica du ar for rolig, precis dig lik. Kanner igen de dar brallorna for ovrigt =p



kram fran kina :)

2010-01-22 @ 11:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0