Onsdag:

Imorse skedde ett mirakel; jag kom upp ur (den varma & oemotståndliga) sängen 08.30 utan att någon ringde eller väckte mej! (förutom väckarklockan då) Är jag inte duktig så säg?! Startade morgonen med frukost och sedan en lång promenad innan ett stopp på Lidlför att köpa halstabbletter. Kan meddela att kassörskan tittade lustigt på mej då jag slängde upp fem påsar halstabbletter på bandet samtidigt som jag hostade och snörvlade! Givetvis har jag lyckats bli förkyld men än så länge inte så dålig att jag måste ligga hemma. Har redan pluggat iallafall två timmar och ska fortsätta resten av dagen. Förhoppningsvis blir jag klar idag men annars har jag även hela dagen imorn.

So far so good! (förutom förkylningen då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0