Sleepingbeauty; good or bad?

Jag och min killkompis Niklas diskuterade det här med sömn förut då jag kom gäspandes till bilen och han frågade om jag inte sovit ett skvatt inatt. Jorå, svarade jag, hela 8 timmar! Och ändå är du trött? svarade han. What can I say, I love to sleep.

För mej finns det absolut ingen ångest i att sova bort hela dagarna. För om jag ska ranka livets njutningar så skulle det se ut så här, från toppen till botten:
Sex
Sova
Käka

Då svarade smart ass att om sexet är dåligt så kan man lika gärna sova. Och då var jag ju tvungen att hålla med även om det tog emot. Han är nämligen en person som tycker att man sover bort livet och att man borde kunna överleva utan sömn medan jag, som ni förstår, aldrig skulle vilja leva utan att få sova. Sömn är den ultimata njutningen (näst efter en orgasm!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0