Snabba cash, finally!

Kvällen spenderades med Flickvännen på Arvikas biograf framför Snabba Cash. Måste ju säga att det var tur att alla sänkt mina förväntningar för det var ju knappast någon höjdarfilm. Handlingen var ganska dryg men man hade ju förstått väldigt mycket bättre om man faktiskt hört vad dom sa. Dessutom satt jag och väntade hela filmen på att J.D skulle dö, eftersom Adam sa att han skulle det. Den lögnarn! Det var synd att Flickvännen glömde ta med Änglas haklapp då jag satt och dreglade nonstop över Joel Kinnaman! Just nu är han min absoluta drömman. Längesen jag var kär i en skådis, snacka om fjortisvarning haha!



Nu ska jag snart hoppa in i duschen (fast struntar nog i det och tar det imorn istället) och sen ska jag lägga mej i soffan och kika på 'Ingenstans i 'Afrika'. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0