Söndag:

Gooood moooorniiiing!

Mm, det pinsamma är att jag faktiskt vaknade för 45 minuter sen av att Carin ringde. Och jag var inte ens ute igår (haft en helt nykter vecka, lovely!). Men däremot somnade jag runt 00:00 inatt men vaknade av en hostattack vid 03:00 som vägrade ge sig. Vid 04:15 tröttnade morsan (som har rummet ovanför) och kom ner med en ulltröja, och två överkast som hon bäddade ner mej med och sedan öppnade fönstret så det kom kalluft i ansiktet på mej resten av natten. Sen måste hon gått in och stängt fönstret igen nu i morse för det var stängt när jag vaknade. Men det funkade! Hostade två-tre gånger till och sen sov jag som en stock!

Nu ska jag plocka undan på mitt rum, sen duscha, diska från gårdagens kalas (Diskbeg delux!) och sen äntligen får sätta mej med 'Flickan som lekte med elden'. Ganska soft söndag på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0