Tisdag:

Lyckades somna efter två inatt vilket inte var så lyckat då jag var uppe med tuppen 06:30 för att hinna med tåget till Karlstad. Sista 'föreläsningen' som bestod av en betygsatt diskussion är gjord och jag fick godkänt! Nu är det bara en sista inlämningsuppgift kvar och sen är jag färdig med kursen. Tjoho!

Jag är ingen människa som ger upp, hur svårt och obegripligt något än verkar vara. Att ge upp finns inte i min ordbok. Jag kan ge upp ett tag men tar alltid tag i det igen så fort jag finner inspiration och motivation. Och det har jag gjort nu!

Idag tar jag ta hjälp av mina barndomsvänner när jag ska plugga och givetvis finns det choklad i kylskåpet som väntar på mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0