Tonight:

Eftersom min hals kliar något fruktansvärt, mina halsmandlar är svullna, huvudet åskar och näsan är täppt kommer jag att spendera kvällen i sängen tillsammans med 'Flickan som lekte med elden'. Har redan läst 187 sidor och jag hämtade den idag. Ser framför mej hur mamma kommer in i rummet om en timme och ser mej liggandes i pyjamas i sängen med sänglampan tänd och boken över bröstet. Lät riktigt mysigt. Behöver somna tidigt då jag imorgon kommer göra något som jag inte ens i mina vildaste fantasier trodde att jag skulle göra på minst 8 år!

Godnatt, dröm sött & sov gott!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag läser också den boken, så spännande :)

2010-01-22 @ 23:11:54
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0