Torsdag:

Ack denna härligt underbara torsdag
måste den ta slut?
(Vilket jag nu insåg att den gjort för 57 minuter sen!)

Började dagen utan huvudvärk och nackspärr då jag fått ligga ner och sova i soffan nästan hela natten utan att hosta, Jippi! Därefter frukost och sedan vänta på tåget till Charlottenberg som var försenat med 30 minuter. Väl i Charlottenberg träffade jag Nathalie som färgade håret, plockade ögonbrynen och färgade ögonfransarna på mej. Kan ju säga som så att våra munnar gick i ett i tre timmar, lovely! Tåg hem och sedan myskväll med flickvännen. Såg den underbara filmen 'Ingenstans i Afrika' som gör att mina tankar och drömmar genast för mej till varmare breddgrader! Sen skulle vi ut och gå en sväng som skulle ta 45 minuter enligt mej själv till morsan. En och en halvtimme senare var jag hemma. Snacka om att jag saknat våra promenader! Vi är ju ta mej fan heltokiga! But hey, that's how I like it!

Nu ska jag faktiskt försöka lägga mej i sängen för första gången på tre nätter och sova där. Dock är det nog dömt att misslyckas. Men man kan alltid försöka! Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0