What a nightmare

Okej nu är det bekräftat:
Jessica Eklund är numera nattmänniska!
Igår (idag) somnade jag 06:00 på morgonen och vaknade 14:00 på förmiddagen.
What the fuck?!
Jag har aldrig varit varken natt eller morgonmänniska men numera föredrar jag faktiskt natten.
Tror det har att göra med att jag fömodligen aldrig kommer kunna ha den här dygnsrytmen senare i mitt liv när jag har jobb och familj. Så jag får ta ut svängarna nu.
Jag har också märkt att om jag bara går över gränsen för hur trött jag kan bli och istället blir övertrött. Väntar jag lite till så är jag hur pigg som helst och kan vara uppe flera dagar!
Hm, vet inte om detta är bra eller dåligt..
Men va fan, allt är inte bra eller dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0