Znaaaaaaark!

Ögonlocken känns tunga, huvudet trögt, gäspningar avlöser varandra och sängen känns väldigt lockande..
Men skulle jag byta om till pyjamas, stänga av datorn och lägga mej i sängen så inte fan skulle jag somna!
Tror jag..
Jag känner mej trött men eftersom jag gick upp 14:00 så känns dagen alldeles för kort.
Så istället för att chansa och bli rastlös (Gud förbjude!) så sätter jag på en Johan Falk film (Som btw är ett bra substitut när man kan både Wallander & Beck filmerna utantill) och sedan får vi se vad som händer..
Jag kan nästan svära på att jag kommer vara pigg som en mört!

(Förresten, varför säger man pigg som en mört? Skulle mörtar vara piggare än andra fiskar eller djur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0