det nya livet och fotändan full i kuddar

Idag vaknade jag med ena kudden i fotändan.
Josefin vill inte veta vad jag drömmer...


Idag skulle vara början på det nya livet, ett liv utan alkohol, sena nätter, mer träning och bättre mat 
(efter en gårdag med alldeles för mycket kladdkaka och tacos).
Men...
Jag gick och lade mej tre istället för ett och vaknade elva (av klocka dessutom) istället för nio,
Fryksdalsdansen drar igång på onsdag och trots att jag egentligen ska hålla mej så långt borta från alkohol som möjligt och lägga benen på ryggen när jag ser den (pga av magkatarr) så börjar nog det nya livet nästa måndag.
Men vänta nu...
Då är det bara tre dagar tills jag drar till kusten med de bästa. Då går det inte att bromsa upp.
Ey, har jag tur börjar det nya livet när löven faller.
Fast när jag tänker efter: det låter förbannat tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-27 @ 12:32:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0