Staket, bilolycka, skallebank och honungsmjölk

Säger bara det: heter man staket, står i vägen och klockan är 06.45 på morgonen så kan det bara resultera i ett par härliga repor i lacken på arbetsbilen. Första bilolyckan är som ni hör avklarad!

Bara att inse faktum Jessica: Du är ingen galant bilförare innan klockan 07.00 på morgonen (efter det slår jag er med häpnad!). Funderade på att åka tillbaka samma väg och ge även vänster bakdörr några sexiga repor. Gubbarna på jobbet fick sej ett rejält skratt (eller två) och utsåg mej till dagens mobboffer. Inte mej emot!

Dessutom började jag denna dag med att känna en dundrande huvudvärk direkt jag slog upp mina små gröna. Halsen var öm och jag funderade ärligt på att dra täcket över skallen och stanna hemma. Men skam den som ger sej! Knarkade Alvedon hela dagen istället och befann mej i ständig koma. (Kan kanske förklara bilolyckan?).

På lunchen kröp jag ihop i en fotölj i lunchrummet och var riktigt nära att somna fyra gånger. Jag rycker alltid till i armarna eller benen innan jag somnar, vilket jag gjorde även då. Gubbarna sa det att det aldrig varit så tyst på lunchen under mina tre veckor.

Nu regnar det cats and dogs ute. Jag dricker honungsmjölk, har så ont i huvudet att jag funderar på att göra slut på mitt lidande med ett rep. Enda poblemet är att jag inte orkar hämta ett, ännu mindre hänga upp det och göra en knut. Går nog och lägger mej och ser en film istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0