I't was a night that no mankind had seen!

Käkar pyttipanna till frukost och tänker tillbaka på gårkvällen:

- Förkrök hos Signora Carita med härliga brudar.
- Promenix till Tiki efter 'trouble in paradise'.
- Dans, skratt, Noggerdrink, 'Fuck you', Norskt raggningsförsök (på mej).
- Sällskap på Victor's.
- Promenad hem fyllt med asgarv.
- Efterkrök: väckning av tre snoosande killar, Seamans shots, German; 'Gigantiske bollefitte', man striptease, älghornsdans, skratt tills magen gjorde ont av ansträngning!
- Stupade i säng 06:00.

- Vaknade 11:15...
Mer död än levande.

Men herrejösses vilken fantastisk kväll/natt/morgon jag fick uppleva igår!
Jag har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge.


Nu ska jag packa, käka, dö en stund och sen dra vidare till tågstationen.
Ska besöka ytterligare en stad som Gud glömde.
Hemma igen på fredag.
Ciao!

Dagens Fundering; Resgodis eller inte resgodis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0