L O V E

sometimes i miss love
and sometimes is right now


saknar varma armar runt min kropp. hårda varvat med mjuka söta kyssar. beröring som ger huden ståfräs. någon som frågar hur min dag varit och som verkligen bryr sig. någon som tycker jag är vacker och vågar säga det. någon som får mej att rodna av blygsel och lycka. saknar frukost i en pyjamasöverdel tillsammans med dej som har underdelen. långa blickar som aldrig verkar ta slut. ett stort leende som visar vita tänder. saknar stunden då vi delar på en glass i solen. stunden då du leker med ett grässtrå på min mage. saknar kärleksfulla sms. saknar låtars obeskrivliga betydelse och förknippelse med dej. saknar känslan av att inte känna mej ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0