Onsdag:

Denna natt har varit intressant:
Vaknade två gånger och var varm utav bara sjutton.
Feber?
Jag hade även så ont i halsen att det kunde jämföras med körtelfebern jag hade för x antal år sedan.
Dessutom spillde jag ut ett fullt vattenglas på hela bordet brevid sängen så allt från böcker till telefon blev genomblött. Mycket underhållande att börja dagen med att torka massa vatten.
Gick slutligen upp 09:30.
Gjorde frukost.
Strök lite kläder samtidigt som jag kikade på Albert & Herbert.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej iordning för en dag utanför huset.
Hoppas kroppen vill sammarbeta och låta mej må bra till fem i eftermiddag iallafall.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0