Onsdag:

Mötte flickvännen på tågstationen 09:30 för att åka till olika destinationer. Hon till Örebro - Jag till Karlstad. Åkte till universitet för att lämna in ytterligare böcker på Campusbokhandeln och hämta min sista uppsats. 'Godkänd dock' stod det på baksidan. Phu! Vidare in till centrum för en tur på stan. Blev med lite smått och gott utan dåligt samvete trots en ekande plånbok. Vidare hem och även en tur i vår lilla stad. Blev ytterligare med fler föremål men det dåliga samvetet som kom krypandes försvann snabbt efter ett samtal med flickvännen som återvänt till sitt nya liv i en ny stad.

Right now.
Lyssnar jag på MGMT - Kids och tänker på killar som springer omkring i rosa klänningar under en festival. Mina naglar är nymålade i en nyinköpt grön nyans. Måste erkänna att det ser ut som dom möglat. Kanske vänjer mej efter en timme eller två. Ska snart sätta på ytterligare ett avsnitt med Sex and the City och käka choklad och försöka dämpa en inkommande huvudvärk.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0