Right now:

Just nu vill jag vara härligt förälskad med fjärilar i magen som lever sitt eget liv. Pigg och fräsch med gyllenbrun hy. Naiv och tro att världen är den underbaraste platsen där allt är möjligt bara man vill. Jag vill ligga på en strand och dricka jordgubbsvin och käka hallon i 25 graders värme. Jag vill umgås med min kära vän och känna hur livet smeker min kind som vinden.

Istället sitter jag med blött hår, är en aning backdrunk efter den förbannade Mojiton igår (aldrig igen, slår ut hela hjärnkontoret!). Jag är en blekfis som känner att livet just nu är ganska värdelöst då min kära är långt borta och vädret är gråare än svart och vitt blandat! Jag vill inte åka till Sunne då hela skiten känns hopplös och jag vill bara krypa ner under täcket och drömma om det ovan...

But hey, that's just me!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men du gumman, det är inte länge kvar tills vi ligger där med ÖLEN i handen och steker i solen. Bruna och lyckliga kommer vi va! :) <3

2010-03-21 @ 14:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0