Tisdag:

Bloggtorka? Jovisst!
Eller njae...Såhär ligger det till:
I flera dagar har jag vaknat med svag huvudvärk som blivit starkare och starkare under dagen.
Vilket givetvis inte är vidare skoj.
Så morsan föreslog att jag skulle ta en paus från datorn i två dagar.
Sagt och gjort!
Eller aa... nästan iallafall.
Klarade hela dagen igår och har inte satt mej förrän nu (21:30).
Så nästan helt datafri i två dagar.
Då undrar ni nog om huvudvärken släppt?
Det kan jag inte svara på då jag gått och blivit sjuk på gamla dagar och har ont i skallen pga av det.
Typiskt mej att bli sjuk och seg i skallen före dagen med stort D.
Men men, det ska nog gå.
Håll tummarna!

En annan sak jag gått och funderat på är varför jag helt plötsligt har blåmärken överallt?!
Fick ett som är stort som en plätt på vänstra låret då jag sprang in i kylskåpet med ett lock emellan då Niklas jagade mej i Sunne. Jag har också ett över högra armbågen som jag fick förra helgen då jag missade väggen en aning. Förutom dessa har jag ett på högra låret och ett på foten!
Har ni hört på maken?
Från att aldrig ha blåmärken till att ha fyra stycken!
Jag har hört att man lätt får blåmärken när man har leukemi.
Värt att kolla upp?
Nej, nu är jag hypokondrisk.
Jag har nog bara blivit klantigare än vanligt vilket skulle förklara dessa små blå märken.

Nej.
Nu har jag ordbajsat nog.
Ska kolla Facebook, lite bloggar och sen återgå till böckerna.
Om inte något osannolikt inträffar så jag måste sitta kvar vid datorn.
Jag menar en rosa elefant kanske har hittats i Norge eller flickvännen berättar på msn att hon har tappat en tand. Det måste ju uppmärksammas!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0