Wanna give me some rubbin', anyone?

Åh vad mina muskler och axlar skulle ge vad som helst för lite massage just nu!
Jag är så stel och späng och det värker i HELA kroppen.
Skulle verkligen sitta fint med ett par stora hårda och bestämda händer som får alla spänningar och värk att flyga ut genom fönstret.
Någon som känner sig manad att tillgodo se min kropps behov?
Någon som vill bidra lite lindring till min stackars värkande kropp?

Samtidigt som ett par stora och bestämda händer tar hand om min mörbultade kropp vill jag blunda och utestänga omvärlden för ett ögonblick och bara känna njutning och välmående.

Drömma går ju...



Kommentarer
Postat av: lina

Prova massageplus. Grym massage och jag mår alltid toppen när jag går därifrån, dessutom är det en trevlig kille i 30 års åldern som masserar och han har väldigt stora händer :)

www.massageplus.se

2010-07-29 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0