We're not gonna sit in silence!

"Jag och Jessi åkte runt i bil och växlade snabbt över till radion när vi skulle byta skiva. På radion spelades låten You´re The Voice med John Farnham. Båda söng för full hals, men ingen av oss visste vem det var som sjöng, eller vad låten hette. Sökandet började men glömdes bort.
Förut under våran promenad gjorde Jessi mig döv när hon sjöng på denna låt. Hon hade tydligen hittat den, men glömt bort att det var just denna låt vi letat efter."

Källa: http://dettaharhant.blogg.se/

Tänkte meddela att det är denna låt som spelas over and over again.
Snart blir jag nog vräkt!
Då fortsätter jag sjunga den med min underbara stämma!
Jävel ta den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0