As I said

Pratade precis med en kompis som var på akuten med sin bror då han blev nedslagen och misshandlad av en okänd igår. Jag frågar hur det gick och han svarar:
- Dom opererar honom nu. Han hade en vätskesamling i kraniet som han fick när han föll ihop igår.
Jag blir stum och känner hur magen drar ihop sig. Sen skriker jag:
- Du skojar inte med mej va?!
Det enda jag hör är två asgarv och magen blir normal igen. Han ska få så mycket stryk den killen ikväll!

Där har ni mina vänner, alltid redo att ge mej en hjärtattack eller få mej att framstå som en idiot!
But hey; I love them anyway!

Kommentarer
Postat av: angelica

känn dig inte som en idiot.

det är nog ganska normalt att man reagerar så om någon säger nått sånt allvarligt. elakt att skämta om sånt.

2010-05-30 @ 22:52:14
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0