Dagens irritationsinlägg:

HappyHappyHappyHappyHappy!
Öh... not!
Ska ringa till Transportstyrelsen och än en gång be dem skicka mitt körkort som hela tiden skickas tillbaka för att min adress (hur fan stavas det?!) krånglar.
Så ringer, väntar i 10 minuter, för givetvis placeras jag i kö, och då börjar batteriet pipa.
JIPPI!!!
Bara att ringa igen och blir då inte ens placerad i kö.
DUBBEL JIPPI!!!
Så bara att vänta...
Kan det förbannade numret utantill numera.
Here it is (ifall någon behöver det lixom): 0771 503503
Ringer igen, äntligen finns det en köplats ledig.
Alla handläggare är fortfarande upptagna, tack för att du väntar.
Tack för att du väntar my ass!

För att strö salt i såren dessutom så är min dator segare än segast.
Till och med segare än mej, och det säger mycket!
Mamma gissar på virus.
Jag gissar på en fet räkning för att få det uppkollat!
Fast det blir ju billigare än om jag skulle vänta tills den dör och måste köpa en ny...

Äntligen kom jag fram!
Good news?
Big No no!
Måste nu ringa tillbaka på fredag och fråga efter ett reknr. som jag inte kunde få idag för att de inte skickat avin som jag inte fått dom två tidigare gångerna. Så det lär ju knappast komma fram den här gången heller!
Alltså...
Nu går jag in och städar och får bort lite aggretioner, som börjar bildas, på skiten inne hos morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0