Detox: Dag 3

Idag fick jag äntligen S K I T A ! (x2)
Trodde magen skulle sätta igång direkt och allt bara rinna ur mej
(Bara hör så sexigt det låter...)
Men det tog två dagar innan saker och ting började hända.
(Däremot har jag ökat antalet toabesök tack vare nr 1 sen jag började!)

Annars känner jag inte så stor skillnad.
Att jag är trött och sliten tror jag beror på något annat.
Rastlöshet maybe?
Dock tror mamma att det är pga detoxen...
Jaja

Sitter nu framför tv:n kollandes på Björn Bröder och käkar choklad.
(Äter för själen som Blondinbella brukar säga)
Ska snart måla naglarna hallonröda.
Fräscht och uppiggande nu när våren är här!

Idag känner jag mej lugn, harmonisk och tillfreds.
Nästan lite lycklig!

(Btw: vad har bark?)

Kommentarer
Postat av: Jossan

TRÄD! Vad är löv?! :P

2010-05-05 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0