Detox: Dag 5-6

Nyss hemkommen från en nykter lördag tillsammans med Carrobanan & Frida. Eftersom Detoxen fortfarande håller på så har jag inte druckit en droppe alkohol under helgen. Däremot har jag skitit och pissat som en galning (that's right, är tjej men håller fortfarande på med sånt snusk!) Vi har käkat tacos, (jag alldeles för mycket i vanlig ordning) spelat kort, kollat på youtube klipp, sett 'Där fick du' med Stefan och Christer och pratat om det roligaste ämnet i världshistorien: S E X !

Sitter nu framför datorn och lyssnar på piano musik (otippat va?) och tuggar melontuggumi. Ska snart lägga mej och försöka sova då magen kurrar och jag inte kan med att stoppa i mej mer käk för idag. Ska försöka att inte sova två timmar för mycket inatt (råkade hända idag, oops). But hey, shit happens!

Allting är inte alltid som det verkar.
Och ibland är det till och med positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0