Förvirring i sin enkla form

Idag är själen överbelmarad med känslor som den inte riktigt kan hantera. Ena stunden är jag jätteglad, andra jätteledsen. Jag vill vara kär, jag vill vara singel och fri. 'Fri som en fågel'. Jag vill så mycket som jag inte kan formulera till tankar utan de bara virvlar omkring utan massa, och snart sprängs kroppen. Jag ändrar humör efter vilken låt som spelas och jag kan inte kontrollera mej. Jag vill ut och dansa samtidigt som jag vill ligga i hans armar och drömma sött. Jag vill satsa allt på kärleken samtidigt som jag absolut vill träffa nya intressanta människor och förgylla närvaron för de vänner jag redan har. Jag klyvs snart på mitten av alla tankar och känslor. För jag vill så olika saker. Jag dras åt två håll. Idag är jag förvirrad.

Kommentarer
Postat av: angelica

Öppet-förhållande är ju ett alternativ :)

2010-05-19 @ 17:08:07
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0