Fredag:

Denna kväll spenderades med härligt underbara människor spik N Y K T E R !
Det ni!
Är inte så alkoliserad som man kan tro...
Istället för öl (cider/vin i mitt fall) så drack jag iste.
Funkar precis lika bra då jag enligt säkra källor är lika galen, knäpp och pratglad nykter som onykter!
Men nästa helg drar jag igång igen efter nästan tre veckors torka.
Jag menar: jag dricker ju för att det är gott (och lite för att bli full givetvis)
.
Kvälles låt har jag nog hört minst (överdriver inte!) 25 gånger:


Mamma kommentar:
Jessica, låten är bra men inte 20 gånger i rad!
Med risk för att bli utkastad med huvudet före spelar jag den fortfarande.
Jag menar: det enda jag vill göra när jag hör den är att höja ännu lite mer, slänga av mej kläderna och dansa runt i bara trosorna och drömma mej bort till en varm plats där jag shakar på bardisken!
(Dock med lite mer kläder ska nog tilläggas!)

Nu ska jag krypa ner i sängen och se Försoning.
Om jag kan stänga av låten vill säga...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0