Gooood moooorning!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå där!

Va kul! :D

Livet leker, jag älskar det här!



Jag hade cirka 250 barntimmar, och då är det prao en vecka på dagis, samt barnvaktning som jag har som referens kring det.

Plusade dock på med cirka.. 50 timmar till sen eftersom jag jobbade som chaufför för socialen tidigt iår.



Du som har ett litet småsyskon (är jag ute och cyklar nu?), kan definitivt använda han/hon som barntid, och därmed din mamma som referens.



Antalet referenser var 4 stycken. Jag hade tex två arbetsgivare samt granne som referens.

Fråga om det är något mer du undrar över!

Är du sugen på att åka till hösten? :)

2010-05-28 @ 23:07:16
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0