It's that simple?



Stundtals i min vanliga vardag kan jag känna ett sting av lycka. Det bubblar till i kroppen, alla färger, dofter och ljud förstärks och jag känner att jag kan göra allt jag vill. Då behöver jag närkontakt och tar tag i närmaste människa och kysser dess hand, kramar eller bara snoosar på halsen. När ögpnblicket är över känner jag mej nästan lite matt i kropp och själ men leendet pryder fortfarande mitt ansikte...

det är dessa ögonblick som gör livet värt att leva.
det är då man känner för att kämpa och slåss med näbbar och klor för det man vill och tror på.
det är dem man tänker på när humöret och livslusten är nere vid fotknölarna.
det är de som är ljuset i mörkret.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har ritat en Converse sko på mindre än 1 timme och jag skulle vara tacksam över om du tittade in och lämnade en kommentar om vad du tyckte om bilden :).



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/konst.html

2010-05-19 @ 01:23:31
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer den bilden ifrån? :O

2010-05-23 @ 06:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0