Method Draine - Detox

Renar hela kroppen inifrån
Aktiverar kroppens renande funktioner

Ni bara hör ju, detta kan ju bara inte gå fel!
Eller aa...
Jag ska nu detoxa min kropp och få ur mej en massa slaggprodukter.
(Hm, fräscht!)
Detta tar 20 dagar.
Vilket innebär att jag inte ska:
Dricka alkohol, .... & käka massa skit.
Utan istället dricka örter, massa vatten, grönt & rött te.
Det är tur att Josefin gör samma sak under samma period, så någon förstår min frustration på lördagkvällen när det sprätter i benen och jag inte får dricka en droppe alkohol!
Känna tryggt!
Dock bor hon ju i Örebro, så hon kan inte ha ordentlig koll på mej.
Vilket innebär att jag måste leta efter min självdiciplin (som ligger långt ner i lådorna!).
Attans, attans, attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0