Holy fuck, they've got me a car!

"Du ska gå på skattjakt", sa mamma.
"Men mamma lägg av, jag fyller 20- halvvägs till 40. Då går man inte på skattjakt!" svarade jag.
"Det gör man visst om man vill ha några presenter", kontrade hon med.

Sagt och gjort skattjakten började ute i kylan. Efter mycket om och men hittar jag den sista ledtråden som leder till boken 'Bli herre över bilen'. Från boken leder ett rött presentsnöre mej till en garderob där jag drar fram två bilnycklar. I nyckelringen sitter en bild fastkilad på en svart Audi 80 1,8! Jag skrattade fram glädjetårar och fattade inte att det var nycklarna till MIN EGEN BIL jag höll i handen!

Första åsynen av MIN BIL var kärlek vid första ögonkastet. När jag sedan satte mej och körde iväg kände jag att det var helt rätt. Allt gick som på räls (vilket det knappast brukar göra!). Vem kunde ana att min nya kärlek skulle vara en Audi?

Ack vilken lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0