Lyckat! x2

Alltså att jag inte personligen åker till Uddevalla and kicks some ass (!) är ett mirakel just nu. Fick paket från eshop innehållande min laddare & headset. Tänker: äntligen ska jag få börja använda min nya telefon! Ha, vilket skämt! De inkompetenta puckona har skickat fel laddare och fel headset. De är inte gjorde för min telefon, utan andra Samsungmodeller. Alltså fatta min irritation! Fast om jag ska vara ärlig så skrattar jag åt det just nu. Tänk att det ens är möjligt att det finns så många puckon samlade på ett och samma ställe!

Okej, okej jag vet att alla människor är just människor och gör misstag. Men detta är tredje misstaget gällande samma sak begått samma företag. Så jag anser att jag har rätt att vara aningen irriterad... Jag ger mej själv den rätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0