Lyckat!

Bestämmer mej för att köpa en ny telefon efter dryga tre år med min gamla. Hittar en som passar perfekt på eshop.se och beställer hem den samma kväll. Paketet anländer till Konsum 3-4 dagar senare och lyckan är total när den verkar matcha mina förväntningar totalt!
Dock varade inte lyckan länge (givetvis) utan redan nästa dag slutar ytterdisplayen att funger (och ha en ofungerande ytterdisplay är ju inte så jävla rockigt!). Så jag ringer och förklarar detta för en snubbe, skickar tillbaka telefonen i sin förpackning med tillhörande saker och med ett löfte om att det skulle dröja en vecka.
Två veckor senare hämtar jag ut min nya telefon och inser att de endast skickat tillbaka telefonen. Jag har nu alltså enbart en telefon utan laddare, headset och annat som tillhör. Dessutom bad jag om en bruksanvisning på svenska (vissa grejer är faktiskt bra att läsa sig till) då den första jag fick var på tyska (?!). Ni fattar nog att jag inte sett röken av en svensk bruksanvisning...

Att jag är måttligt irriterad nu är bara förnamnet. Efternamnet nämner jag inte ens!

LYCKAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0