Fjäilarsolharmonitillfredskroppoövervinnerlighärdar

Idag har varit en bra dag. En dag då jag känner mej tillfreds med livet och mej själv. Det känns som att livet just nu rullar på i en takt jag klarar av med en överraskning här och där och med en del roliga inslag som förändrar och förnyar. Jag känner ingen direkt ångest över något och jag känner mej nöjd med både kropp och knopp. Jag känner hur jag utvecklas och jag känner mej lugn och harmonisk och en aning oövervinnerlig.  Lite i stil med att det som inte dödar det härdar. Jag känner hur ny energi sipprar in istället för ut. Om det beror på dagens väder eller att jag har små fjärilar i magen eller att jag helt enkelt bara har tur who knows? Jag bryr mej iallafall inte för jag behövde verkligen en sånhär dag...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0