fuckelifuckfuckfuck

Fuck alltså.. I did it again!
Tog på elstängslet fast jag visste att jag skulle få en stöt. Drack den sista drinken fast jag visste att den kommer att få mej att spy när jag kommer hem. Gasade för mycket fast jag visste att bilen skulle få sladd. Allt lika idiotsäkert som att solsken kommer efter en regnskur och det gör ont i muttan efter att ha legat 12 timmar i sträck. Lika självklart är det att jag kommer få ont i magen, tårar i ögonen och en bedövande ångest som gör det svårt att andas när jag självmant utsätter mej för denna tortyr. Men ändå gör jag det, trots dessa plågar jag vet kommer som ett brev på posten eller klamydian efter oskyddat sex.
Jag måste vara maschosist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0