Äckelpäckelförbannadespypisskänsla!!

Fy fan i helvetes jävla skit (på ren svenska) vad jag mår pissigt! Och då snackar vi inte spysjuka (fast det känns som jag ska kräkas vilken sekund som helst och magen är ut och in) fast jag gärna hade haft både det och körtelfeber och alla världens alla möjliga konstiga sjukdommar bara jag slapp det här! Gah FUCK vad jag hatar den här känslan! Allt jag vill just nu är att krypa upp i Din stora, trygga famn, bli klappad på huvudet, kysst i pannan och bli viskad i örat att allt löser sej medan tårarna rinner och lättar på trycket. Men du är inte här så istället lyssnar jag på underbar pianomusik som dock späder på äckelkänslan av att man är en nolla, ett meningslöst kryp som inte gör samhället någon nytta.

Men som vanligt släpper det nog snart. Att skriva av sej brukar faktiskt hjälpa och lätta en aning på trycket. Även om ingen bryr sig ett skit. Men man kan ju alltid låtsas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0