http://www.youtube.com/watch?v=z-DUxRlbZfU&feature=fvw



MÄKTIGT !
Så otroligt mäktigt...
Gåshud, tårar som svider bakom ögonlocken,
något mörkt släpps lös inom mej och skapar oreda och obalans.
Drar i mina tarmar och inälvor och skapar oreda. Smärta.
Det ryser längs min rygrad och tårara släpps fria.
Lika långsamt som tårarna rinner sveper minnena förbi...
Dessa ljuva men dock så smärtsamma minnen ger näring till
det mörka som nu dundrar omkring likt en orkan i mitt inre och
sliter och drar sönder allt den får tag i.
I samma andetag som musiken tystnar tynar det mörka bort och kvar är kaos.
Då börjar låten om...


MÄKTIGT !
Så otroligt mäktigt...
Gåshud, tårar som svider bakom ögonlocken,
något mörkt släpps lös inom mej och skapar oreda och obalans.
Drar i mina tarmar och inälvor och skapar oreda. Smärta.
Det ryser längs min rygrad och tårara släpps fria.
Lika långsamt som tårarna rinner sveper minnena förbi...
Dessa ljuva men dock så smärtsamma minnen ger näring till
det mörka som nu dundrar omkring likt en orkan i mitt inre och
sliter och drar sönder allt den får tag i.
I samma andetag som musiken tystnar tynar det mörka bort och kvar är kaos.
Då börjar låten om...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0