Min bästa vän

Har ett leende som smittar värre än klamydia. Hennes tålamod är obeskrivligt. Kräsnare människa får man leta efter, men kyckling fungerar i alla lägen. Hon hatar att dansa, men någon gång om året får jag mej en svängom tillsammans med henne. Hon älskar Rise Against. Hon åker slalom som en gud, en riktigt sexig sådan. Hon färgar håret som andra byter underkläder, vilket kan bero på att hennes moder är frisör, men ändå. Hon är mitt andra minne. Hon är kung bakom ratten. Efter en film så kryper det i henne och hon måste hitta på något annat fort som fan. Hon ger sig aldrig. Hon är alltid ett undantag (internt). Hon hatar att vara med på kort, men ibland lyckas jag ändå. Hon ligger mej oerhört varmt om hjärtat, och kommer alltid att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0