Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såg Rammstein live.
Har du några nyårslöften?
Ingen ide', håller dem ändå aldrig.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Endast bekanta.
Vilka länder besökte du?
Tråkigt nog bara Norge som jag kan påminna mej om.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
28/7-1/8 Fryksdalsdansen.
Vad var din största framgång 2010?
Körkort 31 mars!
Största misstaget?
... 
Bästa köpet?
Metaltownbiljetten.
Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, vet faktiskt inte.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag drog fram bilnycklarna till min egen bil ur garderoben på 20 årsdagen.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
I love the way you lie.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart.
Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på mej själv.
Favoritprogram på TV?
Bones.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gick på systembolaget.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart, svart & åter svart.
Den bästa nya personen du träffade?
Vill inte nämna någon ifall jag glömmer någon annan. Men ni är många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0