HAPPYHAPPYHAPPYHAPPYHAPPY

Den 1:e april blir jag och min kära flickvän/fru/bättre hälft SAMBOS!!!
Vi fick lägenheten vi trånat efter sen början av december och lycka är ett för svagt ord för att beskriva känslan jag har just nu. Bruden och jag har varit inne på detta ämne i över ett år nu. Först i Göteborg och sen i Örebro och till sist hamnade vi i Arvika. Men vad gör det när vi har varandra och alla våra nära och kära? Lägenheten är perfekt för oss och den är sedan länge inredd med allt från gardiner till vart toapappret ska vara i våra drömmar. Som nu blir verklighet!

Det börjar bli seröst mellan oss nu: vi gifte oss på Facebook för över ett år sen, i april blir vi sambos och den 18 maj packar vi väskorna och drar till Samos.
La dolce vita my friends, la dolce vita!


En av de första bilderna som togs på oss tillsammans.

Strömstad ifjol.

Fryksdalsdansen 2010- minnen för livet!

De oslagbara två!

Det vackraste jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0