I am happy!

I onsdags trodde jag inte dagen kunde bli bättre men det visade sej fel då jag under natten fick en otrolig nyhet. På lördag morgon svävade jag omkring på persikofärgade moln och tyckte att livet var otroligt härligt. Tills jag fick en annan nyhet under lördagen som ruckade min verklighetsuppfattning totalt. Jag försökte hålla tillbaka skrik och tårar av ren glädje men det var omöjligt!

Jag känner att jag återigen börjar få kontroll över mitt liv efter en tid i kaos. Känslor som inte gick att tolka går nu att förstå och jag känner mej stark och trygg i mej själv igen. En tung börda lyftes nyligen från mina axlar och jag känner mej lätt. Lätt som en servett svävandes i vinden.

Jag säger med glädje att jag just nu är väldigt LYCKLIG!



- Här står jag under Rammsteins konsert på Metaltown i somras.
Det var Lycka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0