Jag

Jag längtar efter sena sommarnätter på vår balkong med en glas ljummet vin i handen och ditt hår som svävar i den ljuva sommarvinden.
Jag saknar välbekanta fingrar som drar genom mitt hår och varma läppar som kysser min hals på samma ställe som sist.
Jag älskar mina vänner och min familj.
Jag vill ha ett liv som ser oorganiserat ut men som är organiserat och välfungerande i min skalle.
Jag behöver en stark och självgående vacker man som vet hur han ska hantera mej.
Jag drömmer om vita milslånga stränder, vackra bygnader, utländska människor och nya erfarenheter.
Jag är en människa som drömmer stort, mycket och i alla nyanser.
Jag hatar människor som missunnar andra människor lycka.
Jag har aldrig varit en människa utan brister.
Jag försöker leva som en sund, ödmjuk och givmild människa som ser till andra minst lika mycket som till mej själv.
Jag har som mål att se tillbaka på mitt liv med ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0