Me, a babyperson? Hell yeah!

Efter en heldag med kladdiga fingrar, fyra ungar i knät samtidigt och massa pussar & kramar måste jag nog inse att jag är en babyperson mot alla odds. Vem kunde ana det för fem år sedan då det kröp i mej så fort klibbiga fingrar uppenbarade sig och en liten miniperson stod framför mej med ledsna ögon och jag inte fattade ett piss av vad de sa/ eller inte sa. Idag tog det en halvtimme innan jag hade ALLA ungarna (13 st) runt halsen och jag kände bara lycka över att dessa små liv ville hänga med mej. Imorn ska vi leka frisör och spela spel. Livet är bra härligt ibland!

Om jag dock drömmer att jag är på smällen inatt flyr jag fältet...

Bild: http://etc-alltherest.blogspot.com/search?updated-max=2011-02-27T21%3A28%3A00-08%3A00&max-results=7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0