I love you. I eaven love you so much that I'll watch a game of hockey with you. And that's hugh my friend.

När jag säger att din fis luktar doftar som en sommaräng eller inte ens rynkar på näsan när du lägger av en brakare i soffan, då är jag kär. Jag är kärare än någonsin när jag masserar dina fötter efter fotbollsträningen. Min kropp är sprängfylld av kärlek när jag kysser dej hett och passionerat precis efter du svalt ett paket blodpudding. Jag kommer aldrig lämna din sida när jag låter dej borsta tänderna i badrummet medan jag sitter på dass. Och jag offrar mitt liv för din skull när jag frivilligt kryper upp i din famn i soffan och spenderar kvällen med att se på hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0