when we first met, i had no idea you would be so important to me.

Jag ser framför mej hur vi somnar i samma säng efter timmar av skratt och allvar. Jag känner vinden i mitt hår när vi sitter på balkongen invirade i våra duntäcken i den ljusa natten och bara finns tillsammans. Jag skrattar åt hur vi bråkar om hur maten ska kryddas och din min när jag spelar musik jag vet du inte tål på högsta volym. Bara för att retas. Jag vet att jag med hjälp av en blick vet precis hur du känner i ett rum fullt av människor. Jag längtar efter mornarna då du tassar in i mitt rum och kryper ned i sängen för att sedan börja peta på mej för att du är pratsugen. Jag mumlar tillbaka och du bara flinar. Jag känner lättnad över att slippa gå hem själv på nätterna. Nu kommer jag skratta mej hes tillsammans med dej och komma hem med varma fötter. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig!

2011-03-27 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0